Odpovedáme na Vaše najčastejšie otázky:

 

Ako doručujete?

Vaše zásielky doručujeme prostredníctvom Slovenskej pošty alebo Packety.

Aký spôsob platby môžem použiť?

Využívame platbu vopred na náš účet (objednávku bude odoslaná po prijatí platby) alebo platbu na dobierku (platba v hotovosti pri prebratí zásielky). Ak sa rozhodnete pre platbu na dobierku, prosíme, aby ste si zásielku skutočne prebrali. Sme začínajúci maličký rodinný e-shop a neprebraté zásielky nie sú práve motivujúce.

Ako dlho trvá doručenie?

Všetky produkty sa snažíme odosielať čo najskôr je to možné. Pri produktoch na objednávku sa môže doručovacia doba predĺžiť, tak isto aj pri väčších objednávkach napríklad pohárov, pretože všetky fólie sú nalepované ručne.

Ako robíte napríklad poháre?

Nápis na pohároch je z nalepovacej fólie. Preto neodporúčame umývanie v umývačke riadu, fólia by sa mohla odlepiť. Odporúčame jemné ručné umývanie.

Ako rozoznám stieracie oznámenia, ak si objednám viaceré varianty z jedného typu?

Samozrejme jednotlivé kartičky Vám označíme, aby ste vedeli rozoznať, ktorá je ktorá. Každú kartičku balíme do zvlásť obálky s označením variantu, ktorý sa v obálke nachádza. Všetky stieracie oznámenia robíme ručne, preto prosíme o ohľaduplnosť, ak niektoré nebude prelepené na 100% rovno 🙂

Môžem reklamovať tričko, ktoré sa poškodilo praním alebo žehlením?

Žiaľ nie, pri všetkých produktoch je informácia ohľadom spôsobu starostlivosti o tričká (pranie aj žehlenie). Keďže ide o nažehľovacie fólie nie je vhodné pranie na vysoké teploty a nie to ešte priame prežehlenie fólie. Reklamácie kvôli nesprávnej starostlivosti, preto nie je možné akceptovať. Ak sa Vám potlač po praní zdá pokrčená, je možné, že sa praním trochu pokrčí, nie je to chyba, stačí tričko naruby prežehliť na nízkej teplote.

Ak máte ešte iné otázky, prosím kontaktujte nás cez náš mail info@joybox.sk.

Ďakujeme